Algemene voorwaarden

1. Algemeen

Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op elke behandeling, aanbieding, transactie of overeenkomst tussen Studio Jardin en de klant, tenzij er door de partijen op een uitdrukkelijke en schriftelijke manier is afgeweken van deze algemene voorwaarden.

2. Afspraken

Behandelingen vinden uitsluitend op afspraak plaats. Afspraken kunnen via de website, telefonisch of mail worden gemaakt. Bij het maken van een afspraak gaat u automatisch akkoord met de algemene voorwaarden.

3. Annulatievoorwaarden

De klant dient bij verhindering van een afspraak dit uiterlijk 24 uur voorafgaande aan de afspraak aan ons door te geven. Dit kan telefonisch of via e-mail aan info@studiojardin.be

Wanneer de klant de afspraak niet 24 uur voor de afspraak annuleert, zal er 50% van de waarde van de geboekte behandeling in rekening gebracht worden.

Annulaties die dezelfde dag gemaakt worden en ons niet meer in staat stellen deze op te vullen, zullen voor 100% in rekening gebracht worden.

4. No-show

Indien de klant niet komt opdagen op de afspraak zonder te verwittigen, zal het volledige bedrag van de geboekte behandeling in rekening gebracht worden. Het bedrag dient onmiddellijk na ontvangst van de factuur overgeschreven te worden. U kan pas een nieuwe afspraak maken indien het vorig bedrag betaald is.

5. Kom op tijd

Kom op het afgesproken tijdstip naar uw afspraak. Indien u te laat bent kan de behandeling niet langer duren, anders komt de behandeling van de persoon na u in gedrang. Indien u meer dan 15 min. te laat bent wordt de afspraak automatisch geannuleerd en volledig aangerekend.

6. Tarieven en betaling

Alle prijzen van behandelingen worden vermeld op de website en online boekingssysteem. De tarieven zijn inclusief 21% btw. De klant dient direct na afloop van de behandeling de betaling van de behandeling en eventuele producten te voldoen. In uitzonderingen waarbij er sprake is van onvoorziene omstandigheden, mag de klant de factuur per overschrijving betalen. Er kan betaald worden met cash of betaalkaart.

7. Werkwijze & persoonsgegevens

Voorafgaand aan de eerste behandeling vindt een anamnese plaats. Hierbij wordt gekeken of er sprake is van eventuele gezondheidsproblemen en wordt de reden van de afspraak met u doorgenomen. Het is uw eigen verantwoordelijkheid om de juiste en volledige gegevens m.b.t. ziektes, aandoeningen en allergieën te geven. Op deze manier kan vooraf worden beoordeeld of er sprake is van een contra-indicatie en kunt u mogelijk doorverwezen worden naar een podotherapeut, specialist of uw huisarts. Bij het verstrekken van onjuiste en/of onvolledige gegevens zijn wij niet aansprakelijk voor eventuele gevolgen.

8. Cadeaubonnen

Cadeaubonnen zijn verkrijgbaar in het salon en blijven 1 jaar geldig. Cadeaubonnen die verlopen zijn, kunnen niet meer ingeruild worden. Wanneer u een cadeaubon wenst af te halen, kan dit op een afgesproken tijdstip.


Bedankt voor uw begrip!

Steffi